Men ingenting lyckas

Har suttit nu sen jag kom hem i försök att tecka någonting, skriva någonting, eller något som helst liknande, men det är helt enkelt inte den dagen för mig idag. Känner mig inte ett dugg kreativ, och får därför inte fram någonting som helst i närheten av kreativt. Jag läste lite ur min bok/bibel (istället för Twlight-böckerna som nu är färdiglästa) och försökte glömma tiden, gick ju sådär.. >.<

Kameran blev det istället, den är allt trogen den ! (:

 



Bo Kaspers Orkester
is my friend this evening. Får mig att tänka på vinter och kyla. Inget man längtar till, någonstans.

Bo Kaspers Orkester – Intill dig (med Pauline)


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback