Wow

Massa wierd drömmar som satt sig i minnet + att ha läst ut sista Twilight-boken har blivit min morgon. Känns lite sorgligt att inte ha någon mer vampyrbok att läsa framöver, iallafall inte om Bella och Edward. Däremot finns det ju tillexempel Bree Tanners andra liv, kanske nåt för den kommande såkallade "sommarläsningen"? (;

 



Om ungefär en timme åker jag in till stan med Julia för att delta i Blåsmusikens dag som hålls där. Vi ska spela med Musikskolans paradorkester och marchera runt på stan i nästan en timme. Sen samlas massa olika blåsorkestrar i stadsparken och spelar några låtar ihop. Hoppas att det fina vädret inte gör det för outhärdligt att spela.. ^^

Det blir för mig att stressa lite nu sådär med allt som måste ordnas innan jag åker. Ska stanna kvar i stan efter att jag spelat klart, och för det behövs ombyte. Man kan ju liksom inte gå runt på stan i uniform >.<

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback