Winter

Utanför åker en traktor förbi i den svarta kvällen och påminner mig om snöplogar. Det känns så långt bort, så länge sen, med vinter, kyla och snö. Trist och grått. Det är verkligen något jag inte alls saknar just nu. Jag har precis bytt ifrån duntäcke till vanligt. Det är som en sed, jag byter alltid till tunnare täcke mot sommaren och värmen. Kändes som att det var dags nu.. men känner på mig att jag kommer ändra mig inatt när jag ligger och fryser.. så typiskt mig, hihi ! ^^

Gammal bild.


Imorgon har vi gympa. Ser jag fram emot det ? Kaanske, faktiskt. Höhö. Så knäpp är jag.

Anders Widmark – I Denna Ljuva Sommartid (Psalm 200)

Nu ska jag fortsätta med mitt mysande, blir nog till att läsa resten av kvällen.

Godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Marianne

så Fint det där om snöplogar... poetiskt! Du skriver bra.

2011-05-03 @ 06:42:01
Postat av: Elsa

Haha, poetiskt och snöplog går tyvärr inte ihop >.< Men tack ! (:

2011-05-03 @ 07:05:00
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback