Upptagen dag

Har haft fullt upp heeela dagen. Först var det musikprofilens nior som hade konsert för skolan. Efter skolan hade jag trumpetlektion som gick sisådär, men ändå bra.. efter det åkte jag hem med Noah i sällskap och så var vi bara hemma och tog det lugnt, sådär som jag älskar. Att bara ligga och slappa och klicka runt på nätet och lyssna på musik och prata osv osv. Chillt liksom yo. Det slutade iallafall med att vi tog det alldeles för lugnt, så Noah var tre centimeter ifrån att missa tåget.. höhö. Men som tur var hann han med det iallafall.

Happy times - Noah


Just nu sitter jag inte med min egen design, utan en kompis till mig som bad mig om hjälp med hennes design. Det roliga är, att hur jag än försöker, så blir det "Elsa-stil", hihih ^^

Nu ska jag skriva mejl för fulla muggar. Ha en fortsatt bra kväll ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback