Typ lördag

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag var alltför upptagen med att ha roligt med mina kompisar, så jag struntade helt enkelt i det ! ^^ Jag hann titta på två filmer, bland annat The Grudge 2 (svinläskig), jag cyklade hur långt som helst i motvind och tittade på delar av Noahs fotbollsträning, jag fick turen att skåda en rejäl failning som var sjukt rolig, jag åt risifrutti, jag kollade på konserten/musikalen på Delagardi, jag åt kinamat osv osv. Ni förstår säkert hur trött jag var när jag kom hem efter dagens bravader, så jag damp ner i sängen och somnade omedelbums. ^^

Nu i morgontimmarna har jag mest tagit det lugnt. Bland annat bläddrade jag lite i fotoallbum och rotade i hyllorna där vi har våra familjebilder osv. Då hittade jag denna, som fotades på Liseberg för ca tre år sen. Det är Maya, Julia och jag iklädda kläder i 1800-tals modell skulle jag tro. Fränt va? (;


Jag är rätt sugen på att göra om detta igen, kanske redan i sommar. Tänk vad häftigt att ha uppe två av dessa på väggen, en när vi var 10/11 år, och en när vi är 14/15 år.. hihi ^^

Royal Philharmonic Orchestra – Pride And Prejudice

Idag har jag inga planer alls förutom att jag förberätt för lite helgpyssel till rummet. Tänkte limma ihop mina egna ramar och klä dom med papier maché. Höhöh, det är typ det jag har helger till, träffa kompisar och komplitera mitt rum med nya onödigheter.. >.<

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: maya

haha fyfaaan va fin :')<3

2011-05-14 @ 11:34:00
Postat av: Elsa

Elr hur ! ^^ <3

2011-05-14 @ 12:58:36
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback