Trevlig kväll

Har för övrigt nyss kommit hem och är trött så jag dör.

Förresten så klickade jag runt på lite bloggar nu i kampen för att slippa gå hela vägen till badrummet och borsta mina tänder, då jag hittade denna söta bild på, tro det eller ej, Kissie ! :o



Asså, seriöst, kolla in ögonen + fräknarna. Så läskigt gulligt. Ni måste faktiskt hålla med om att hon ser så mycket bättre ut utan allt smink osv ! :o

För er som undrar så lägger jag bara till att Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten var riktigt bra ! (: Den var lång, men Johnny Depp gjorde allt. Fy vad bra han är.

Annars får jag väl bara hoppas att ni haft en lika superbra kväll som jag haft, och att ni sover lika gott som jag hoppas på att göra.

Kimya Dawson – Sleep [Instrumental]

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback