Trevlig dag

Hej hopp på er alla ! (:

Jag har haft en superskoj dag hemma hos Elin ! (: Bland annat lånade vi hennes brors filmkamera och gjorde en jättebäst film. Inget slår den. Skate or die !

Tyvärr så blev det nåt fel med bilderna som Elin tog och försökte skicka till mig, men den här bilden under får bli provisorisk. Jag kopierade den ifrån Elin och Julias blogg.


Väldigt vackert face jag har där.. höhö


Nu blir det House
och sen sängen. Fan va go dag. Göttans.

FÖRRESTEN så sprang jag cooper idag (konditionstest, springa 2 km på tid), och jag sprang på 9.56 min ! Wow, jag har aldrig gjort så bra ifrån mig, är riktigt nöjd ! (:

Ha en bra kväll. Se nu till att inte missa House !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback