Torsdag

Jag sov ganska gott men drömde en jättekonstig dröm :s Minns bara luddiga bitar av den nu, men jag hade gåshud på armarna när jag vaknade. Läääskigt :o

Idag är det skola på schemat som vanligt, och sen har jag en liten trumpetlektion. Kvart över fem, ca en timme efter lektionen, ska jag gå på en teaterföreställning på Esplanadteatern. Det är en ungdomsgrupp där jag gick förut som har gjort en cabare med bitar ur Disneyfilmer osv. Så det ska bli ganska kul att se det, eftersom att jag är rätt nära vän till alla i gruppen, och för att jag faktiskt skulle vart med i just den cabaren innan jag bestämde mig för att sluta teatern.

Tummen upp till teater. Sånt är kul.


Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det att sticka iväg till skolan. Det är riktigt, riktigt kallt hemma nu, så jag sitter i morgonrock och tofflor,  hihi ^^ Care på den men jag säger det ändå >.< Haha, på bilden däremot, tog jag av mig morgonrocken.. x)

Ha en bra dag ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback