Telefoni + tala

Har precis snackat i säkert en timme med "Ed-Erik" i telefon. Han är fan bra. Bäst i vissa stunder då man verkligen behöver en bra person.

Nu ska jag snart göra iordning mig för kvällen och sen lägga mig och läsa. Är trött som en pingvin, och jag har mer lust att ligga nerbäddad i min säng och läsa än att vänta på att nåt ska hända på datorn, haha >.<


"Guess that's why they call it windowpain." ← Grymt bra bildtext, huh ? (:


Mateo Messina – Up The Spout

Sitter förövrigt och läser igenom gamla blogginlägg och minns gamla tider. Det konstiga är att det sticker i näsan när jag läser, av den doften jag minns ifrån då ? :o Hur knäppt som helst !


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback