Städar

Eller aah.. haha just nu sitter jag vid datorn.. >.<

Jag tänkte iallafall dela med mig utav en jättefin krok jag köpte på Indiska för ett tag sedan då jag var i Göteborg.

Här har ni min skönhet. I framtiden hoppas jag på att komplittera med några fler, då det fanns både gröna och röda vad jag minns.


Nu ska jag fortsätta att städa, samtidigt som jag känner doften av mat kittla mig i näsan. Är riktigt hungrig. Riktigt hungrig. Höhö.

Förresten så fick jag en uppenbarelse. Imorgon ska jag köpa Spotify Premium. Nu när man väl bestämt sig känns det rätt gött. Naaajs.

Nu åker tåget förbi. Tänk vad coolt det hade vart om de gamla ångloken fanns kvar. Då skulle jag åka tåg betydligt oftare, helt klart !





Kommentarer
Postat av: Tommyamal

Nice site, Keep it up

2011-09-22 @ 07:15:51
URL: http://tommyamal.bloghy.com

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback