Snuvig som en häst

Jag har som sagt en otrolig pollenallergi, och den är som jobbigast på morgonen. Till frukost tar jag tabletter så det går över sen, men percis när jag vaknar går det åt hur många näsdukar som helst. Usch.

Idag har jag inte så mycket planerat förutom att jag ska på gudstjänst/dop nu på förmiddagen. Ska bli ganska trevligt eftersom att barnet som döps ska heta Elsa, hihi ^^


↑ Där har ni min placering när jag sitter vid datorn. Min lilla resväska är ett perfekt litet bord att ha i sängen när man vill äta en macka eller helt enkelt sitta vid datorn. Faktsiskt så hjälper den jättemycket, eftersom att datorn kommer högre upp och undviker ont i nacken.

Karen O And The Kids – Rumpus Reprise

Förresten så läste jag ut min bok imorse. Jag håller ju på att läsa Twilightböckerna nu, och det var trean jag precis läst ut. Caroline i min klass var överlycklig för min skull att jag har fyran kvar, det ska visst vara den bästa boken. Antar att det är upp till bevis nu, hihi ^^

Nu blir det frukost och sen tänkte jag göra iordning mig, tjao ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback