Seeegt

Kvällen har gått snabbt, men jag känner mig ändå uttråkad osv. Suck. Jag har spelat spel, skrivit mejl, grejat med designer, snackat i skype, men ändå känner jag mig helt tråkigt. Liksom WTF? Vad är det med mig när jag inte ens uppskattar tetris längre ? :'(

Bild på skymningen, tagen för några dagar sen.

Anya Marina – Satellite Heart - Soundtrack Album Version

Känner att jag inte har så mycket mer att göra denna torsdagkväll, så jag går helt enkelt och knyter mig. Först tänker jag dock läsa lite ur min underbara bok. Wow, Stephenie Meyer skriver verkligen superbra.

Godnatt på er, hoppas ni får a good night sleep ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback