Redan slut på helg? D:

Känns som att helgen gått jättefort trots att jag inte haft så mycket för mig. Imorgon är det redan måndag och sen blir det nedräkning till helgen, IGEN. Känns verkligen som en tröst att det kommer en tid, bortom allt annat, då alla dagar faktiskt fååår flyta ihop, utan att någon tar skada av det.. kan man göra något annat än att längta? >.<


Hade egentligen tänkt se på film med familjen, men nu är klockan redan kvart i tio. Om det blir någon film vet jag inte, men blir det det så händer det kanske att jag tar och lägger mig i soffan nere och kollar, med borstade tänder och så. Blir jag trött, går jag bara raka vägen upp och lägger mig, det funkar alltid ! (:

Sov gott allihopa och dröm söta drömmar, hihi ^^

Kommentarer
Postat av: maya

ÅH!:o jag älskar hur de låter "de kmr en tid då alla dagar faktiskt får flyta ihop" :o haha hej jag gillar att kommentera:D<3

2011-05-16 @ 16:59:37
Postat av: maya

ÅH!:o jag älskar hur de låter "de kmr en tid då alla dagar faktiskt får flyta ihop" :o haha hej jag gillar att kommentera:D<3

2011-05-16 @ 17:00:25

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback