Pain in the ass

Haha, jag cyklade in i en bil. Fick cykelstången rätt mellan benen och kommer att få sitta i rullstol resten av veckan. Typiskt mig alltså, haha >.<

Annars har jag inte så mycket för mig. Har precis kommit hem ifrån skolan + ett otroligt spännande studiebesök i pingstkyrkan. Det var riktigt trevligt där, och jag funderar faktiskt på om jag skulle ta en vända där någon söndag, verkar najs (:



↑ Det första jag gjorde när jag kommit hem var att byta om till mina mysiga hippiebyxor. Sjukt underbart (':

Senare ikväll blir det att spela med orkestern på traktorpullingen som hålls i utkanten av Lidköping. Efter det blir det bio ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback