Musikskolan + ipad

Hejsan svejsan ! :D

Har precis slutat skolan och sitter nu på musikskolan i väntan på trumpetlektion. När jag kom hit, gissa vem jag träffade ? (; Jo, Gustaf, Björns kompis. Och gissa vad han pillade med ? :D Jo, hans nya iPad. Helt underbart. Och jag kom ju såklart över att få spela spel på den, och kom sen på att man ju kan blogga ifrån dessa saker. Wow. Efter lektionen ska jag först ta en fika med Linnea, och sen blir det att titta på teatercabaren som jag berättade om i morse får jag för mig... ^^
Men nuska jag snart spela så måste kila, ska nog ta och köpa mig en iPad nån gång, de är rätt användbara har jag hört.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback