Modellbil?

Jag har ganska nyss kommit hem ifrån staden. Jag älskar Lidköping på kvällen, det är så tyst på nåt sätt, och Lidan är så stilla den kan bli. Hur kommer det sig att älven blir stilla när kvällen kommer, men är full i liv på dagen? Sover den också? Jag fattar nada.



Bilderna här över är tagna på en liten modellbil som pappa knepat ihop. Just nu är han i Österrike på en affärsresa (om man nu kan kalla det så), han gör nämligen lite orgelrenoveringar eller nåt, höh. När min farmor och farfar flyttar ut ur sitt gamla hus i USA och flyttar närmare mina andra kusiner, ska de skicka hit en kontainer med grejer ifrån huset, bland annat ännu mer modellbilar som pappa gjort i yngre dagar. Ska bli riktigt spännande att faktiskt ha de hemma i Lovene, och pappa har till och med lovat mig att jag ska få ha ett par bilar på mitt rum. Härliga tider.

Nu ska jag se på film.


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback