Lördag

Ursäkta för den grymt sega uppdateringen igår, var knappt hemma någonting. Hade fullt upp med att göra massa andra grejer, haha ^^ Efter skolan hängde jag med Hanna hem en sväng, sen gick jag hem till Noah som bor bara ett kvarter därifrån. Vi satte på disneyfilmen Wall-e som är sååååhääääär söt. (Vi hann doch inte se klart den så vi ska se resten idag när han kommer hit.) Mamma kom och hämtade mig och så åt vi en jättegod middag med lax och potatis. Jag tog en dusch och tog sedan bussen tillbaka in till stan igen.. ^^ Det var teater som gällde, jag tittade på mina gamla teaterledare som själva satt ihop en egen pjäs. Den var grymt bra ! (:

Kvällen fortsatte på Kai med trevligt folk. Hade helt enkelt en grymt bra eftermiddag/kväll (hela dagen faktiskt) och jag stensomnade när jag kom hem. Inte konstigt.

Nu har jag någon timme på mig att städa mitt rum + köksoffan som är min soptipp innan Noah kommer med tåget. Jag har bestämt mig för att dagen ska bli extra trevlig, så mitt rum måste också se trevligt ut.



↑ Random bilder ifrån imorse på mig + mitt osminkade fejs. Känns bra.

Nu ska jag äta frukost med min fot som nyss somnade. Usch. Så sjukt obehaglig känsla. D:


Kommentarer
Postat av: Augusta ;)

Diggar dina knutar sjukt mycket! :d<3

2011-05-28 @ 23:49:17
URL: http://brunettvsblond.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tack ! :D <3

2011-05-29 @ 00:12:53
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback