Läggdags

Nu har jag gjort mig iordning för kvällen och ska snart krypa ner under täcket och sova. Först tänkte jag dock dela med er om mina planer för morgondagen ! (:

Det är nämligen så att jag ska gå på bio för ovanlighetens skull.. ^^ Det är Noah som varit så gullig och bjudit mig på både pizza och bio, fattar inte hur han har råd ? :o Från början var det tänkt att vi skulle se Water for elephants, men när vi skulle boka biljetterna visade det sig att den inte alls gick imorgonkväll. Därför fick vi boka biljetter till den nya piratfilmen, men det funkar lika bra, hihi ^^ Spelar faktiskt inte så mycket roll vilken film det blir, bara grejen att bli bjuden på bio är ju helt knäppt gött ! (:



Någon som sett den ? (; Verkar sjukt rolig, jag älskar Johnny Depp ! ^^

Nu ska jag sussa, sov gott och dröm och äpplen och annat gott ♥



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback