Home from town

Har precis kommit hem ifrån ett regnigt Lidköping, satt mest ute på verandan med Noah och lyssnade på regnet. Sen cyklade vi genom den blöta staden och fick prickiga kläder. När jag kom hem märkte jag hur grönt allt blivit efter att regnet fallit, konstigt kom jag fram till att det var, höhö.


Bon Iver & St. Vincent – Rosyln - Soundtrack Album Version

Just nu sitter jag i skype med Elin och har det trevligt. Troligtvis blir det att hitta på något med henne på tisdag, det blir ännu trevligare ! (:

Nu ska jag pyssla lite med bloggdesignen som börjar närma sig sitt slutresultat. Är riktigt nöjd hittills, eftersom att detta är ganska olikt mina tidigare designer, men ändå neutralt och fräscht, om mysigt på samma gång. Perfekt.

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback