Hippiebyxor

Ni kanske minns att jag köpte ett par "hippiebyxor" när jag var med min familj på Kanarieöarna, men jag kom på nu i morse att jag faktiskt aldrig visat er hur de ser ut. Jag har inte haft dem så mycket det senaste eftersom att det vart vitt och kallt, men nu när solen äntligen tittat fram och gjort det grönt överallt, kändes det ganska rätt att ha på dem. Faktiskt så användes dessa byxor också flitigt på våran 6o-talskonsert, men fortfarande så är det inte så många som lagt märke till dem eftersom att det inte var nån frontfigur som bar dem.

Här har ni bilden. A promise is a promise.

 

Idag hoppas jag på plugg och städning. Usch och fy. Plus att vi just nu har några intresserade köpare till vår vita volvo ute i verkstan. Trevligt trevligt.

Darwin Deez – Constellations

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback