Hemkommen + tomater

Radade upp dom sådär konstnärligt, höhöh.


Nu har jag precis kommit hem ifrån en dag i skolan + orkesterövning. Nästa vecka ska vi spela skolgårdsmusik och det ska väl bli ganska kul tror jag, första dagen. Eller inte ens det.. haha. Det blir fyra spelningar per dag i tre dagar, och vi kommer att stå ute och spela. Kommer bli rätt kallt har jag hört.. >.< Förra året var det några som hade handskar till och med.

Danielson – Did I Step on Your Trumpet

Nu ska jag kika igenom en powerpoint till matten och sen blir det väl lite annat småplugg hoppas jag. Ikväll vill jag verkligen vara så duktig att jag sticker ut och springer, men vi får se hur det blir med det.. jag är ju rätt lat, haha ! x)

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback