Hej hej hej hej

Jag har precis kommit hem ifrån staden där jag spelade med paradorkestern. Det var sista dagen idag och det var väldigt skönt att få det överstökat, då det tagit enormt mycket på krafterna. Puuh

Just nu håller jag på att pyssla lite med nya designen, och det går ganska frammåt förutom att jag gör vissa misstag hela tiden så jag måste superkoncentrera mig osv osv >.<

Nu tänker jag ta en snabb macka och sen fräscha upp mig efter dagens bravader, men först ska jag bara visa er en snabbtitt på mitt fönster, ty en söt liten bloggläsare bad mig göra det. Ska ske liksom ! (:


Grizzly Bear – Slow Life [with Victoria Legrand] - Soundtrack Album Version

↑ Låten som spelas på repeat i mina högtalare. Kärlek.

Hoppas ni får en fortsatt fin dag ! (:


Kommentarer
Postat av: Hannah-en sånn där bästis

Tack ;) det var riktigt härligt, jag gillar sånt. själv har jag på min byrå hemma lite olika saker som puttikulor, jordglob, pappersvikta fåglar, m.m. ^^

:)

2011-05-11 @ 19:52:28
URL: http://hannahsphoto.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

Jag ÄLSKAR sånt ! :D

2011-05-11 @ 20:31:10
Postat av: Vilma Karlsson'

vad har du för kamera ? :)

2011-05-16 @ 16:49:50

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback