Friday - Fri dag

Det är iallafall så gott som en fri dag idag. Vi har endast fyra lektioner, och för att vara jag, så är det oerhört lite lektioner. Vi slutar tjugo i ett och vad jag vet så blir det att ta en fika på stan och sen sticka hem till my place och rusta upp för maratonet som vi taggar. Vi taggar det.


↑ Random bild ifrån imorse. Ni fattar inte hur mycket beslutsångest jag hade över den där scarfen, haha ! x) Den skär sig liksom lite, men ändå inte ? >.<

Frukost blir det snart, och sen borstar jag tänderna och sticker. Mayas mamma skjutsar till skolan idag så jag fick en sovmorgon på 10 minuter. Känns gött.

För övrigt är jag sjukt snuvig och måste städa mitt rum. Har ni papper och penna i närheten så kan ni ju alltid anteckna det. Så ni inte glömmer av att jag är otroligt snuvig idag liksom. Bra, då säger vi så.

Windsor For The Derby – The Melody Of A Fallen Tree

Ha en bra dag ! (:


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback