Fjorton suger

Har avslutat denna dagen med att titta på en svensk tonnårsfilm. Om man tänker efter, så är alla i princip likadana.. Alla svenska tonnårsfilmer innehåller cigg, öl, vodka, massor av sex och typ knäppa killar. Jag skojar inte. Hur knäppt är inte det ?? >.<



Ganska gulligt med en skejtare som använder ordet "fin" istället för typ "het" eller nåt. Bra film. Skate or die.

Annars har jag som sagt spelat på Elevafton, sökt stipendium och ätit chokladpudding. Jag spelade ganska failat men kvällen blev lyckad ändå eftersom att jag hade min prickiga kjol på mig, för att Noah hade jätteroliga spel på sin Iphone och för att Hannes tog med sig chokladpudding. Därefter tillbringade vi en svensk vår/sommarkväll på en tom lekplats och jag frös inte alls (kanske för att jag fick låna en tröja, höhö).

Nu ska jag sova, imorgon tar jag tag i kameran igen, känner att den haft en liten paus, såsom mitt rum. Det är väldigt stökigt.

Cat Power – Sea of Love

Hoppas ni sover gott osv osv. Peace.

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback