Designen klar + nyinköpt parfym

Jag har suttit nu över lunch och finslipat på bloggdesignen som nu är klar. Den kommer upp lite senare idag, hoppas ni ser fram emot det lika mycket som jag gör ! ^^

Nu tänkte jag ta mig en macka och sen och påbörja dagens pyssel, att fixa ihop några ramar och pynta dom. Spännande, spännande. Innan det tänkte jag bara visa en parfym jag köpte nu i förra veckan. Den heter Be delicious Fresh Blossom, och luktar helt otroligt gott !


Ordet parfym kommer av latinets per fumes = genom rök, visste ni det ? (; Det kanske är anledningen till att jag tycker om rökelse så mycket, för att det har en koppling till parfym, alltså doft.. ? :3

Perfume Genius – Perry

Ha en fortsatt fin eftermiddag ! (:

Kommentarer
Postat av: Hannah

designen blev jätte fin! :)

2011-05-14 @ 22:12:14
URL: http://hannahsphoto.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

tack ! (:

2011-05-14 @ 23:10:24
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback