Close to empthy

Fick ryck och bäddade sängen, så nu sitter jag här i mitt annars stökiga rum. Känns lite awkward liksom, bäddad säng är det sista man har om resten av rummet är stökigt, haha ! >.<

Checka in min coola väska som datan sitter på. Helt knäppt vad jag tycker om den. Passar perfekt som minibord i sängen så jag inte får ont i nacken.


Annars har min kväll gått ganska snabbt. Har hjälpt Hanna lite med bloggdesign och bara chillat sönder framför en film. Nu sitter jag och lyssnar på mysig musik och grannens moped som går i ett där ute på gården.

Kimya Dawson – My Rollercoaster [Juno Film Version]

Nu blir det kvällsomelett.

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback