black & blue?



För cirkus 2 sek sen så frågade Elsa mig om jag ville gästblogga(!) btw, detta är Linnea som skriver (;
men självklart ville jag gästblogga! har gjort det en gång förut med det var nog på Elsas förra blogg, så iaf nu gästbloggar Linnea! *Applåd*
Bilderna som ni ser över var tagna föurt när jag & Elsa cyklade iväg med mängder av smink på oss genom Lovene bort till en söt skog :) Btw, av 380 tagna bilder (inklusive dom vi tåg vid perrongen) så blev det endast 59(!) bilder kvar, snacka om att vi misslyckades på fleeeeeeeeeeera bilder, speciellt jag måste jag säga.......

Nu har jag lyckats städa Elsas rum med hjälp av henne själv! Tycker att vi ska ge Elsa en applåd bara för att hon städade rummet (tillsammans med min hjälp) på kanske 45 min? Riktigt starkt gjort !
Det går att se golvet nu, ingen rondell här inte. Elsa sade nyss att det såg riktigt frächst ut och jag håller med! :)

Nu ska vi gå ner & fixa chokladpudding, honungsmelon, popcorn & dricka för en rikitgt lyckad myskväll framför Twilightfilmerna! Som jag faktiskt aldrig sett. Anteckna detta



Men nu ropar Elsa, så vi ska ta ner hennes ex-skrivbord nu, hon har, btw, en skitcool hylla nu som är röd :)
Aja ska sticka nu, pusshej hoppas ni får en lika lyckad kväll som vi!
/Linnea :)

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback