Asså typ ledig

Jag har tagit morgonen/förmiddagen ganska chill, liksom bara vart i stan EN sväng. Det är stort. Snart ska jag in igen. Hanna fyller år idag så jag ska fiiraaaaaa. Har en halvfärdig present. Ska nog fullborda den på vägen dit. Kanske. Får se om jag har råd/orkar (man vet ju aldrig). Förra året köpte jag ingenting till Hanna, utan jag gjorde en video till henne på youtube. Här är man kreativ liksom. Blå is da shiiit !



Asså haha fatta va mycket tid jag la ner på detta eller ! >.< Hur orkade jag liksom ?? x) Jag måste vart en tös med inget liv. Oh wait, I still am.

Tio minuter to go. Ha en fin eftermiddag i blåsten ! (:

Kommentarer
Postat av: lalala

kan inte du lägga upp hiss och diss vad du tycker om mode och så? :)

2011-05-25 @ 21:26:39
Postat av: Elsa

eh okej.. ^^ Ska ske ! (:

2011-05-25 @ 22:24:46
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback