Ägodel att bära ägodelar i

Godmorgon på er ! (:

Jag har precis gjort mig iordning och ätit frukost, och snart bär det av mot skolan. Idag har vi konditionstest på idrotten, och det ser jag inte fram emot ett dugg ! :( Däremot, nåt jag faktiskt seeer fram emot, är att jag ska tillbringa eftermiddagen med Elin. Det ska bli riktigt roligt, speciellt eftersom att detta är nåt helt nytt för mig, jag har aldrig vart själv med Elin förut, inte heller vart hemma hos henne. Jag slår vad om att detta blir en bra dag ! (:

Innan jag drar iväg så tänkte jag bara visa er en tågpåse jag hittade för nån vecka sen. Den har hängt i våran städskrubb i flera år nu, sen mamma arbetade i Göteborg på högskolan för scen och musik. Jag tycker att tygpåsen är superfrän, så jag tror att jag ska börja köra på denna mer och mer. Tagg på den.


Ser man inte lite smart ut med den på axeln ? (;


Karen O And The Kids – Sailing Home

Aja, ha en bra dag allihopa, men jag tror inte att det slår min dag med Elin !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback