YEEEEES

När jag vaknar upp på tisdagsmorgnar är anledningen till att jag stiger upp: HOUSE! Typ likadant som jag gör på måndag när det är skola. Och på torsdagar när jag har dubbellektion NO/matte. YEEEES

För typ lite mer än en timme sen hoppade Ludwig på tåget tillbaka till stan. Jag antar att han fått nog av så mycket fotografering på en och samma dag.. hoho. Men det fattar la typ vem som helst, att man är ganska trött på kameran efter typ hundratals bombaderingar.. ^^


Ett stycke bild på Ludwig, lite redigerad också (:


Sen märkte jag en grej precis när jag kom innanför dörren efter att jag lämnat av Ludwig på tåget.. Mitt öra har gått sönder. Eller aah, typ. Det är ömnt och gör ont, och så kan man böja det på mitten ! :o Det kan man inte med det andra örat.. D:

Men nu är det House, får ta och tänkta över mina öronproblem samtidigt som jag tittar på det.. hihih ^^

Augustana – Boston

/Elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback