all I could hear was you hammering in my head

Har tillbringat eftermiddagen i staden med trumpeten och pompisar. Nu känns det bara gött att vara hemma igen och inte ha något jäkla prov att plugga till. Påtal om det så vill ni nog veta hur det gick.. jag svarade på typ hälften av alla frågor och gissade lite, men jag är sån att jag aldrig går och gruvar mig. Jag tar det ganska chill liksom, get it ? ;) Höhöh, men om det blir omprov är jag faktiskt glad att jag får plugga på ordentligt, det behöver jag.

Imorgon är det torsdag. Wow. Biljettutsläpp för konserten btw. Det kommer bli awsome så se till att komma ! (:

Min arm efter att jag klottrat sönder den med repliker till dramat vi skulle spela upp på svenskan. Det kanske inte var så diskret att stå och kika på armen hela tiden men det var iallafall bättre än att bläddra i manuset ! ^^


Anna Ternheim – What Have I Done

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback