What if I wanted to fight'


30 Seconds To Mars – The Kill

Nyss hemkommen från skolan. Har fotat lite i skenet från solen genom fönstret och ätit ett äpple. Inte så mycket annat faktiskt.. Jag har ett (jävlahelvetesbajs)biologiprov imorgon, så eftermiddagen kommer spenderas med skolböckerna. Det är mindre roligt men man måste ju.

Jag har börjat fundera på en grej också. Så småningom tänkte jag hänga upp foton på min tidningsvägg. Jag hade hoppats på bilder på kompisar, familj osv. Frågan är bara vilka bilder man ska ta.. Jag har lite ideér om vissa, till exempel den på mig och Erik från i lördags. Men annars kommer det nog bli lite knepigt. Speciellt när det kommer till bilderna jag vill ha på klasskompisarna. När kan man ta bilder på klassen där man får en gladkänsla? Konserten känns inte riktigt som ett sånt tillfälle, men man får ju se hur bilderna blir.. (:

Nu blir det att ta en snabb macka och sen börja nörda blodkroppar och allt vad det är.. något jag faktiskt inte ser fram emot. Surprise ! >.<

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback