Typ tagg? :'D

Aah, jag taggar rätt hårt jaa. Ska bli jätteroligt att fira Annas födelsedag med brudarna hemma hos Hanna ! (: Kaanske blir det så att några stycken grabbar från klassen tittar förbi med presenter också.. riktiga genlemän ! ^^ När vi partajat klart sticker jag och Julia och sover hos hennes mor. Det är ju så nära och vi har ändå grejer att göra i stan på lördag, så det underlättar.. (:

Så aah, nu blir det att packa för min del, lite sovgrejer och så. 15.57 går bussen in till stan som jag och Julia ska ta, då vi tänkte göra iordning oss och käka i stan. Jag lovar att blogga innan jag åker men sen får vi se om det blir så mycket mer ikväll.. kanske hemma hos Julia innan vi sticker till Hanna men det är inte säkert.. ^^ Slänger förhoppningsvis in ett tidsinställt inlägg istället och hoppas att ni är nöjda med det (:


↑ En bild på halva dresscoden bara för att jag är rätt stolt över fyndet jag hittade i botten av min T-shirtlåda. Den blåa T-shirten som jag hade på mig oavbrutet förra våren + sommaren. Till hösten la jag undan den i väntan på varmare tider och igårkväll när jag rotade runt bland alla mina kläder så hittade jag den med en glädjetår i ögat. Den är ganska använd och har lite hål här och där, men det spelar verkligen ingen roll ! ^^ Till den blåa tröjan har jag ett till fynd.. en kofta jag hittade bland min mosters kläder hon ändå skulle ge bort.. (hahah). Den kommer från början ifrån Indiska (som är typ en av mina favoritaffärer för bland annat kuddar..hihi). Riktigt snygg faktiskt ! ^^ Har alltid tyckt att rött passar bra med blått. Det är dels den färgen jag älskar att ha på ögonskugga, då det passar så bra till mina blåa ögon ^^

Men nu ska jag först och främst ta mig en skål yoghurt med müsli, och sen blir det att packa osv.

Alex Megane – Hurricane 2009 (DJ Gollum Remix Edit)

Plus att det ska spelas discomusik från spotify hela eftermiddagen.. höhö. Nu är det taggning på G !

/Elsa ♥



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback