torsdag

Jag har ganska bråttom just nu men jag ska försöka fatta mig kort så jag hinner med frukost.. ^^ Idag är det skola som vanligt med idrott och musik. Musiken taggar jag, om det inte vart för den skulle jag gärna legat kvar i sängen >.< Efter skolan blir det trumpetlektion. Idag handlar det om övningar från min enorma övningsbok. Den är typ huuuuuur tjock som helst, jag skojar inte ! x)

Är det molnfritt ikväll när solen går ner vill jag ut på den där promenaden jag snackade om för några dagar sen, och fota lite runt åkrarna. Men vi får se hur det blir med det, då det var molnigt och snöade/regnade igår.

Jag idag. Lägg märke till min älvfrisyr som jag lät sitta kvar efter natten och att jag faktiskt orkat med ögonskuggan för en gång skull.. ^^


Christian Walz – Like Suicide

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback