tisdag

och jag har ganska bråttom nu, måste packa gympakläderna.. inte så kul. igår kväll gjorde mamma plättar och jag taggar att äta det till frukost idag (hoppas bara inte någon har ätit upp dom..).

igår ringde julia och undrade om vi skulle träna idag på friskis. och för en gångs skull sa jag nej. matten måste ju komma i första hand och jag måste bli klar, snarast. jupp, så är det.

mesmys'

där har ni lite mysig musik.. ! (: det är faktiskt spellistan jag lyssnar på mest. typ 90 % går åt till den per dag och resten lyssnar jag typ på hoppmusik. eller ah.

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Bergskristallen - en blogg om andlighet och kristaller

Ha en bra dag :)

2011-03-01 @ 07:02:28
URL: http://bergskristallen.blogg.se/
Postat av: Stina

Jättefin blogg måste jag säga. Har du gjort headern själv?

Diggar din Spotify lista också. Du har bra smak, enligt mig. ;D

2011-03-01 @ 07:14:34
URL: http://mylittlemoments.blogg.se/
Postat av: Elsa

bergskristallen: tack du också ! ^^



stina: jupp, headern är helt mitt eget arbete.. ^^ du hittar en länk till ett inlägg där jag beskriver lite hur jag gjort i svaren till frågestunden som kom upp igår. tack så jättemycket ! (:

2011-03-01 @ 14:29:58

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback