Tisdag

Jag hade så sjukt mycket för mig igår kväll.. jag pratade i telefon, duschade, försökte städa lite, och samtidigt som allt det la internet av.. men aja.

Idag följder Ludwig med mig hem. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra.. men det blir säkert roligt (:

Jag idag. Solen lös in så gulligt genom fönstret hihi ^^ Så hörde man duvorna där ute igen efter en lååång vinter. Äntligen ! ^^


Plus att jag drömde en jättesjuk och jätteknäpp och jättedum dröm inatt. Det vill inte försvinna ur mitt huvud, eftersom att jag kommer ihåg allt i detalj. Attans.

The Ark – Tell Me This Night Is Over

Nu ska jag packa gympakläder, äta frukost och borsta tänderna. Hoppas jag hinner det på tjugo minuter.. jag är ju ganska seg >.<

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback