Tetris Battle

Kom ganska nyss hem ifrån stan. Har vart med Ludwig och Noah hela dagen och bara chillat. Ja faktiskt. Bara chillat. Det är nog det jag gör bäst. Att bara ligga i en enorm säng och snacka med musik i bakgrunden. Bättre än så kan det nog inte bli.

Titta vad vi köpte också ? :D Massor av godis.. ^^ Det bästa med min godissmak är att jag ääälskar surisas, och att om man äter för mycket av det får man ilningar i tänderna. Därför räcker godiset längre, smart va ? ;)


Bow Wow Wow – I Want Candy

Just nu sitter jag och spelar Tetris på facebook. Ja, jag är fast. Så jag ska nog återgå till det och så skriver jag mer sen. Pusshejs på er ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback