Strömavbrott

Hela Lovene slockande för ungefär en kvart sen. Hela familjen samlades i köket och tände ljus som vi spridde runt i hela huset. Sen satte jag mig ner i köket under en kandelaber och räknade lite matte. Jag och pappa snackade om att ta en promenad också, eftersom att det skulle vart väldigt häftigt när varenda lampa i hela Lovene var off. Men så långt hann vi inte då allt helt plötsligt tändes igen.

Så jag begav mig återigen till datorn + TVn. Där ser man.. Bröllopsfotografen. Jag diggar verklingen Robin. Speciellt hur han fotar. Förebild.


Det blir typ goodnight för mig nu. Skola imorrn men ingen trumpetlektion. Happ. Istället får jag besök med hem på bussen. Trevligt, trevligt (:

Gåååådnaatt !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback