Stolt över min broder

Tittade som sagt runt på lite bloggar och hittade dethär, som tydligen min alldeles egna storebror skrivit i en gästblogg !


Vad är meningen med livet? Är vi ensamma i universum? Finns Gud? Pigelin eller Twister?

Livet är fyllt av frågor som ständigt orsakat problem för filosofer, från Arkemedes till Hawkin så har den vetenskapliga världen grubblat över de väsentliga frågorna om våran existens. Följande inlägg är den definitiva sanningen om den ultimata frågan om vilken isglass från GB's sortiment att välja.

Som tur är så har jag svaret. Faktumet är att Twister är en falsk glass, en glass som snärjar oskyldiga själar för sin egna personliga vinning.

Pigelin gröna färg symboliserar en naturlig oskuld, en skönhet som för tankarna till hur solen reflekteras i en vacker våräng. Pigelins aura sprider en glädje som är omöjlig att matcha.

Faktumet är att Twister bara är Pigelin för rikemansbarn, simpliciteten i Pigelin är förlorad i en sjö av konservingsmedel, för att inte tala om den omotiverade prishöjningen.

För att sammanfatta. Twister är en satans profet. I Edens trädgård så fick Satan Eva att äta ett äpple som gjorde att hon förlorade sin naturliga oskuld, även om Gud tydligt beordrade henne att inte äta av det. Mänskligheten lever fortfarande med konsekvenserna. Twister är 2000-talets version av äpplet som förpestade mänskligheten. Twister är Satans sätt att förpesta den mänskliga arten för att slutligen kasta världen in i Armageddon.

Pigelin står för renhet. Välj Pigelin!


Här har ni bloggen jag läste inlägget på. Detta är en blogg jag läser dagligen bara för att stalka min broders kompisar lite, och för att bloggen helt enkelt gör mig riktigt, riktigt glad ! (: Biffiga tonnårsgrabbar som videobloggar med dagens outfit osv måste nog va det mest underhållande som finns >.<


↑ Bilder på mig och storebror ifrån resan till Kanarieöarna ! Detta var första gången vi åt på vår favoritrestaurang (med den flörtiga servitrisen, remember ? ). På andra bilden ser ni den facinerade Zorro-Erik och och jag. Han ville inte få med sitt fejs, men på nåt sett ville han ändå få med sig själv och Hannah Montana-glassen.. hmm?

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback