Städning på G

Gissa vad ? Jag har såklart inte gjort nånting sen jag kom hem. Det har vart facebook, skype, bloggar osv. Har för övrigt ganska ont i magen + att snön har börjat falla igen. Redan i förmiddags tänkte jag att det såklart är slut med det nu, att våren är så nära att det skulle regnat istället för att snöa, men jag hade visst fel..

Bild ifrån igår på två gulliga gossar. Jupp, som ni ser, Noah är nysnaggad. Suck. (Till vänster har ni Jakob...)


Nu ska jag ta mig genom snön bort och städa toaletterna. Kuuuuuuuuul. Sen måste jag bara säga att mamma ställde in bakandet för idag pga pappersarbete.. vuxna nu för tiden.. >.<

Tokio Hotel – Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Emilcarmen

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-07-12 @ 08:26:49
URL: http://emilcarmen.blognd.com

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback