Staden nästa

Nu är det bara några minuter innan jag ska gå ut till bussen. Först väntar det orkester, sen blir det att dra till en pompis (: Kanske bloggar därifrån, fårse lite.. ^^


Idag trotsar jag de få plusgraderna med att ta min jeansjacka. Kan inte vänta länge ! >.< Den + scarfen ger mig nostalgikänslor från förra året, då jag använde exakt samma scarf och jacka. Hihih ^^

Förvänta er inte så mycket från mig idag, efter Herr Pompis bär det nämligen av till teatern för att kolla lite roller osv. Inte säkert att jag ska va med ännu men måste ju nästan gå det för att träffa Björnis ! ^^ Så jag kommer väl hem ungefär vid nio skulle jag tro..

Kings Of Convenience – Singing Softly To Me

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback