söndag

jag vaknade väl utvilad och glad. solen sken in genom fönstret och landade på täcket, samtidigt som fåglarna kvittrade lite utanför. mysigt :'3

hela morgonen har jag suttit med mamma och planerat inför de kommande detaljerna till min nya tidningsvägg. vi ska fixa hyllor, ljuslyktor osv. sen ska vi köpa lite nya kuddar till sängen, plus spetsgardiner. jag tänkte framkalla lite bilder också, på klassen, bästa kompisar, familjen osv. jag tänkte ta bilden på mig och erik från igår bland annat.

den här snygga möbeln hittade jag också för några veckor sen inne på åhléns, och idag bestämde jag mig för att visa den för mamma. hon blev.. kär. förhoppningsvis köper vi den nån gång snart och placerar den under det lilla fönstret på mitt rum.


snygg eller vad ?! :')

Coldplay – Strawberry Swing

nu måste jag skynda mig att göra iordning mig, vi ska åka om bara några tjugo minuter eller så, och jag har inte ens bytt om än?! aja, sånt händer.. ^^

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback