Skyll på datorn ! x)

Har inte bloggat nåt idag och jag har haft panik + ångest om jag ska vara ärligt ! x) Men det är internet som har krånglat lite sen igår, men nu har vi fixat det rätt bra (:

Det där jag skrev igår om besök osv, blir framflyttat till imorrn, då jag helt plötsligt blev påmind i skolan om att vi hade rep inför konserten efter skolan. Det höll på från halv fyra till sex, så gissa om jag var trött efteråt ! Jag stack iallafall till Ludwig och kom mitt i en film han hade satt på med Felix och Gustav. Efter en stund var Felix tvungen att gå hem, och jag, Ludwig och Gustav begav oss ut på en liten tur med cyklarna. Vi landade på vad de kallade "Eltaket" och la oss där och stirrade upp på stjärnhimmeln. Rätt mysigt ja. Fast kallt.

Nu är jag iallafall hemma och har precis börjat på min andra skål med makaroner. Mums !


Snart gottgör jag min sega uppdatering med några bilder som jag hittade i en jättegammal mobiltelefon, ifrån höstterminen i sjuan ! Jättesöta bilder på hur många som helst i klassen >.<

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback