skam på mig

Jag skäms verkligen för hur lite jag tränat till provet. Jag kan nästan säga såhär i förväg att jag med typ 90% chans får IG. Så inatt vaknade jag vid tre och skämdes över mig själv, och tummade på att plugga varje dag hur mycket som helst fram tills omprovet. Så får jag iallafall det gjort.. Och till nästa prov får jag ta och börja studa lite innan kvällen före.. för det funkar inte i längden. Det här är typ tredje gången jag lär mig den här läxan, men nu vill jag verkligen att det är den sista gången också. Jag är trött på att råplugga utan att komma nånstans pga stress osv.

Lilla jag idag.


Solen skiner utanför mitt fönster. Jag stod och funderade över om man skulle kunna börja använda jeansjacka snart.. det är jag faktiskt väldigt sugen på nu ! >.< Men jag lyckades övertala mig själv om att det kommer när det kommer, troligtvis när snön försvinner. Kan inte vänta ! ^^

Jag stannar i stan efter skolan för att spela orkester. Så min hemkomst blir väl typ runt halv sex eller nånting. Tänkte faktiskt ta en liten promenad ikväll och ta lite kort om vädret tillåter. Hade tänkt göra det igår men hann inte det tyvärr. Men som sagt, ikväll hoppas jag på vädertur ! (:

Coldplay – Death And All His Friends

/Elsa


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback