shit pomesfrites bananhuvud !

jag blev riktigt förvånad när jag gav tid till att kika på besökstatistiken. besöksrekord!


lägg märke till att det ser ut som att det är jättelite ut längst ner, fast det i själva verket handlar om 37 stycken där nere. vet faktiskt inte vad som fått det att stiga så mycket de senaste dagarna men aja, alltid lika roligt när statistiken växer ! (:

nu ska jag göra de sista smådetaljerna till matten och sen blir det att sova. imorgon finns det planer på att stanna i stan efter orkestern, som en liten belöning för att jag äntligen blivit klar med matten, men det är inte säkert än..

Ulrik Munther – Life - Demo Version

↑ va tycker ni ? ;) texten suger men han sjunger precis som en såååå söt kille ska sjunga !


*dreglar*


aja, gonatt med er ! ^^


Kommentarer
Postat av: linnea :)

guuuud vad jag älskar han! helt underbar!



har du hört hans tolkning av lady gagas born this way? <3

2011-03-02 @ 20:40:48
Postat av: Elsa

aaah ! :D <3

2011-03-02 @ 21:32:48
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback