Reapear in my life

Godmorgon på er ! (:

Late Night Alumni – Golden

Inatt har jag sovit som en stock och vaknade upp pigg och hade kontroll över situationen så jag inte somnade om. Kanske för att det är konsert idag ? ;) Jag är supertaggad och det ska bli så otroligt roligt ! Äntligen, asså det är det här vi tränat i flera månader för. Det kommer bli så himla kul och ni som ska gå garanterar jag att ni kommer ha kul !

Igår när jag stod framför spegeln med Elin började vi fundera över det här med tid. Tänk sen när vi blir gamla och vi har barn och barnbarn, och de kollar på bilder ifrån när vi var unga. Då kommer 10-talet vara "för länge sen när mormor var tonnåring. Hur kunde vi klä oss så som vi gör? Så skulle folk fråga. Ja, vem vet det. Hur kan vi klä oss i bara tights och linne och tighta jeans. Hur kan vi sminka oss som vi gör ? Det är frågorna som kommer komma upp. Musiken som vi lyssnar på, typ Mikrofonkåt, kommer vara jättepinsam sen när vi blir gamla. Hah, vi kommer skratta åt det, väldigt mycket ! >.<

Aja, ni får reflektera mer om det själva för nu ska jag äta frukost och sen bär det av med tåget för en gångs skull. Fick lov att komma fem minuter sent för en halvtimmes sovmorgon. Det är gött på riktigt ! :D



/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback