Pyjamastime

Nu har jag spelat Tetris Battle tills vänsterhanden krampat. Kanske dags att sluta ja >.< Imorgon blir troligtvis en fullspäckad dag så jag får nog se till att sova nu ^^

Och jag måste medge att jag börjar tagga ihop mig för konserten nu. På stadsbussen från skolan delade Linnea ut flygblad till extra-konserten, och jag blev lite extra taggad. Tänk vad kul det kommer bli att stå framför publik med enbart klassen igen. Det är en alldeles speciell känsla, bättre än med kören faktiskt ^^

Och jag har tänkt lite på det.. shit pommesfrites vad länge sen allt känns. Ja, allt ! Förra året, sjuan, sommarlovet.. pch allt där efter. Det är som om det aldrig hänt, så långt bort känns det.. :o


Avril Lavigne – Alice

Gonatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback