Ostessad..?!

Även fast jag har hundratals grejer att göra så känner jag mig inte ett dugg stressad. Knäppt ! Jag har en klänning som ska sys upp, resterande showkläder att fixa, ett rum att städa, planer inför morgondagen som måste slipas osv osv.

Kom hem ifrån XL-repet för någon timme sen. Till repet imorgon hänger nog kameran med, och det får vi se hur det blir ! ^^ Får hoppas att jag får med allt i väskan bara >.<


↑ Fick mig att dra på munnen eftersom att det alltid är så jag gör när jag åker med öppen ruta ! ^^ Dock saknar jag det bara ännu mer när jag ser det framför mig.. ):

Kommentarer
Postat av: maya

HAHAHA har du sett musikvideon klippet kmr ifrån???!?!?!:D:D:D

2011-03-28 @ 21:41:43
Postat av: Elsa

men gud va töntigt ! xd

2011-03-28 @ 22:08:29
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback