onsdaroeåintg

jag är trött. somna typ halv tolv igår och drömde sjukt, eller knäppt kanske man säger..

idag blir det skola som vanligt. jag tycker inte om onsdagar för då har vi lunch så otroligt vidrigt sent. man blir hungrig då. inte kul..

orkester sen, och efter det finns planer på att hänga med ludwig och noah.. men jag vet inte riktigt hur det blir med det än ^^

sen måste jag berätta en grej ! har jag kanske glömt att berätta för er om den nya bilen vi har köpt ? isåfall, så har vi köpt en ny bil. en bmw. vi har väntat på den i några veckor för de var tvungen att importera bilen, men igår kom den hit till vår uppfart. mitt i maten när pappa kom hem med den gick alla ut och provsatt osv. den luktade verkligen nytt.. och såklart ska det bli jätteskönt att ha en bil med en riktig CD-spelare ! >.<


egobild på mig idag. tog säkert tre miljoner kort men inget ville bli bra, men när jag ändå la min tid på det var jag ju tvungen att lägga upp nåååån bild liksom ! ^^

Newton Faulkner – Lipstick Jungle

skooooolan väntar !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback