Onsdag

Jag orkade helt enkelt inte gå upp när alarmet ringde. Istället sov jag en halvtimme till.. smart Elsa. Verligen. Nu har jag busat till det lite och bloggat, bara för att jag inte kommer hinna det senare idag.. vi har extra-rep idag efter skolan i typ lite mer än tre timmar, med uppspel i aulan. Efter det ska jag och Linnea till teatern och få information om sommarpjäsen osv. Det är inte helt hundra att jag kan vara med på den men man får hoppas, det skulle vara jätteroligt ^^

Nu ska jag som vanligt skynda mig att äta frukost, och sen dra mig iväg till skolan. Den ser jag inte alls fram emot. Inte idag. Jag har varit jättetrött sen jag vet inte när, och vad jag behöver nu är en riktigt otrolig sovmorgon. Dream on, haha ! >.<


Jag idag. Kör på utsläppt fast det är trassligt, okontrolerat och llalalalalal.


The Shivers – Joanna

Skriver när jag kommer hem vid typ halv nio som tidigast, pusshejs :3

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback